Michael Hekmat / Re-imagine Design Challange

Reklama C&A z 1989 roku, troska o środowisko i ponad 3 tysiące jedwabnych kwiatów. Tak najkrócej można opisać projekt, którym Michael Hekmat walczy o wygraną w konkursie C&A Re-imagine Design Challange.

Zadanie konkursowe, jakie dostali projektanci było dosyć proste, stworzyć ubranie inspirowane jedną z reklam C&A z lat 1931-1989, wykorzystując materiały i techniki przyjazne środowisku. Aspekt ekologiczny to istotna część zadania, zwłaszcza dla marki, która jest globalnym liderem w produkcji odzieży z bio-bawełny. Do finału zakwalifikowało się ośmiu projektantów w tym, przedstawiciel Polski, Michael Hekmat twórca marki Blessus. Jego projekt to reinterpretacja kurtki bomberki wykonana z ręcznie utkanego materiału, ozdobiona 3200 jedwabnymi kwiatami oraz gorsetowa sukienka, z gorsetem uszytym z apaszek kupionych w second-handzie.

 

Naszego rodaka można wesprzeć głosując na stronie. Nagrodą jest zaprojektowanie limitowanej kolekcji dla C&A oraz całkiem przyjemna kwota 50 000 euro. Michael przez długi czas prowadził a teraz wyprzedziła nas Francja, nie możemy pozwolić by przegrał, głosujemy.

 

michael_hekmat_ca2

 

 Michael-Hekmat-final-Re-Imagine-Design-1 Michael-Hekmat-final-Re-Imagine-Design-3 Michael-Hekmat-final-Re-Imagine-Design-4 Michael-Hekmat-final-Re-Imagine-Design-7 CA_inspiracja_michaela