Sephora Trend Report: make up

> Polską wersję znajdziesz pod zdjęciami

 

So what’s hot this season? Sephora during 2-day-event Trend Report presented few make-up trends, new skincare products and of course perfumes. Today I want to show you make-ups for fall.


 

First trend presented by Eric Soto from Sephora PRO Beauty Team USA is my favorite. It’s easy to do and to be honest it almost looks like my everyday make-up. It’s called Nude in Shades of Apricot and it’s basically refreshed take on surfer girl. Essentials of this style are: flawless skin, little bit blush on the cheeks, tinted eyebrows, shiny apricot or gold eyeshadow, nude or transparent lip gloss and sun kiss by a touch of bronzer. You could saw such make-ups on the runways of Balenciaga, Jil Sander, Armani Prive, Lanvin and Calvin Klein beauty campaign.

 

The second trend, also presented by Eric Soto is Sparkling Glam Rock. You don’t have to hold it back on this one. Dark eyes and rich red lips may not be for everybody but I dare you to try it. With such a big statement on eyes and lips you have to balance it with plain cheeks. Key to this make-up is perfecting smoky eye technique, use silver eyeshadow in the inner corner of the eye and shade it through violet to black in the outer corner of the eye. If you feel like a pro you can use all of the 5 colors in Dior Mystic Metallics eyeshadow palette no 864. Such looks appeared in Yves Saint Laurent and Dior beauty campaign.

 

Last trend was presented by Sebastian Bukowski, Guerlain’s make-up artist. Who by the way looked like Ryan Gosling in his suit and leather gloves. The look for fall is mysterious femme fatale, hiding underneath lace veil. Main focus is on lips, covered in deep colors of Rouge G lipstic. But when the veil drops you can see seductive glimpse in the eyes highlighted by L’Ecrin 2 Couleurs eyeshadows. Similar looks were at Marc by Marc Jacobs, Bottega Veneta and Carolina Herrera fall runways.

facechart1_wrzesien2013_011

 

Sephora podczas dwudniowego Trend Report zaprezentowała jesienne trendy w makijażu, nowe kosmetyki do pielęgnacji skóry oraz perfumy. Dziś chce wam pokazać kilka propozycji make-upowych.

 

Pierwszy trend zaprezentował Eric Soto, makijażysta Sephora PRO Beauty Team USA i jest to moja ulubiona propozycja na jesień. Może, dlatego że jest łatwa do wykonania a może, dlatego że przypomina mój codzienny make-up. Mowa o Nude w kolorze moreli, czyli tak naprawdę odświeżonym looku serferki. Podstawowe elementy to nieskazitelna cera, lekko muśnięta bronzerem i różem na policzkach, wyraziste brwi, na powiekach połyskujące cienie w kolorze moreli lub złota a usta pokryte bezbarwnym lub kremowym błyszczykiem. Takie makijaże obecne były na wybiegach Balenciaga, Jil Sander, Armani Prive, Lanvin i w kampanii Calvin Klein.

 

Drugi trend, który również zaprezentował Eric Soto to Iskrzący glam rock. Tutaj można puścić wodze fantazji i poszaleć z kolorem i intensywnością. Ciemne oczy i usta może nie są dla każdego, ale nieprzekonanie się dopóki nie spróbujecie. Podstawą tego makijażu są smoky eyes, od wewnętrznego kącika oka srebrne przechodzące w fiolet i czerń w zewnętrzny kąciku. Jeśli czujecie się na siłach możecie użyć wszystkich 5 cieni z nowej palety Dior Mystic Metallics nr 864. Usta pokryjcie soczyście czerwoną pomadką. Tak wyraziste oczy i usta trzeba zbalansować prawie nagimi policzkami, wystarczy odrobina rozświetlacza. Ten look mogliście zobaczyć w kampaniach Yves Saint Laurent i Dior.

 

Trzeci trend zaprezentował Sebastian Bukowski, makijazysta Guerlain, który tak na marginesie wyglądała jak Ryan Gosling w ciemnym garniturze i skórzanych rękawiczkach. Propozycja Guerlain to tajemnicza famme fatale kryjąca się pod koronkową woalką. Głównym punktem make-upusą usta skompane w świetlistej fuksji pomadki Rouge G. Gdy woalka opada, ukazuje się zmysłowe spojrzenie podkreślone przez cienie L’Ecrin 2 Couleurs. Podobne makijaże obecne były na jesiennych wybiegach Marc by Marc Jacobs, Bottega Veneta oraz Carolina Herrera.