Premiera Nenukko Basic

Nenukko Basic to linia 5 koszulek w dwóch wariantach kolorystycznych, czerń i biel. Kroje to proste T-shirty, longsleeve, oversize’y ale każdy z nich posiada typowy dla marki awangardowy pazur i unisexualny luz. Przystępne cenowo modele z linii Basic świetnie sprawdzą się jako uzupełnienie sezonowych kolekcji Nenukko oraz jako osobne elementy garderoby, które można łączyć praktycznie ze wszystkim. Sama jestem dumną posiadaczką czarnej koszulki z rękawem do łokcia i nosze ją zarówno do szortów, jeansów jak i długich spódnic. W perspektywie linia Nenukko Basic uzupełniona zostanie o doły i nowe modele topów.

 

Ambasadorami linii Nenukko Basic zgodzili się zostać twórcy współczesnej kultury, którzy reprezentują wartości zbieżne z misją marki. Są to aktorki Magda Popławska i Olga Frycz, fotograf Lidia Popiel, dziennikarz i fotograf Mikołaj Komar oraz redaktor magazynu „Vice” Robert Serek. Wszyscy wymienieni zostali bohaterami sesji zdjęciowej autorstwa Łukasza Ziętka.

 

 

Oficjalna premiera kolekcji, połączona z wernisażem portretów ambasadorów linii Nenukko Basic, miała miejsce 12 lipca w barze Pies czy Suka. Koszulki można kupić w sklepie online marki.